Kategorie
Producenci
Jesteś tutaj:

Często zadawane pytania

powrót
  1. Pytania dotyczące składania zamówienia
    • Nie wiem jak złożyć zamówienie, czy mogę liczyć na pomoc?
      • Oczywiście, bardzo lubimy pomagać :) Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta za pomocą poczty e-mail (kontakt@babyland.pl) lub telefonicznie pod numerami 32 376-65-80, 602 429 191
  2. Pytania dotyczące płatności
    • Jakie są dostępne formy płatności w sklepie BABYLAND.pl
      • Dostępnych jest wiele form płatności tj.
        • Płatność kartą lub szybki przelewem internetowym przez PayU
        • Płatność zwykłym przelewem lub przekazem pocztowym
        • Płatność za pobraniem kurierowi DPD, Poczty Polskiej lub w paczkomacie InPost
        • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym
  3. Pytania dotyczące wysyłki przez kuriera DPD
    • Czy gdy wybrałem/wybrałam dostawę poprzez kuriera DPD mogę śledzić losy przesyłki
      • Tak, śledzenie przesyłek DPD możliwe jest na stronie http://www.dpd.com.pl/ po wpisaniu numeru listu przewozowego. Numer listu dostaniesz w e-mailu gdy przesyłka zostanie nadana.
  4. Pytania dotyczące wysyłki przez Paczkomaty InPost
    • Co zrobić, żeby odebrać paczkę z Paczkomatu InPost?
      • Podczas zakupów w sklepie wybierz opcję dostawy przez Paczkomaty. Podaj swój adres e-mail, numer telefonu komórkowego i wskaż Paczkomat docelowy. To wystarczy! Nie musisz się nawet rejestrować. Poczekaj na wiadomość SMS i e-mail z informacją o dostarczeniu paczki i 6-cyfrowym kodem odbioru. Przy Paczkomacie podaj tylko swój numer telefonu komórkowego oraz kod odbioru. Paczkomat automatycznie otworzy drzwiczki skrytki z Twoją paczką.
    • Jak długo trwa dostawa?
      • Zdecydowaną większość paczek wysłanych przez paczkomaty dostarczana jest następnego dnia po nadaniu.
    • Jak często paczki są doręczane do Paczkomatu InPost?
      • Paczki są doręczane do Paczkomatów InPost we wszystkie dni robocze, wyłączając dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy.
    • Jak mogę śledzić status swojej paczki wysłanej do paczkomatu?
      • Paczki można śledzić wpisując 24-cyfrowy numer paczki na stronie wyszukiwania lub logując się do Managera Paczek. Numer przesyłki znajdziesz w wiadomości SMS lub e-mailu z powiadomieniem o nadaniu.
    • W jaki sposób dowiem się, że paczka już na mnie czeka?
      • Kiedy kurier włoży Twoją paczkę do docelowego Paczkomatu, system automatycznie wyśle Ci powiadomienie SMS-em i mailem. W wiadomości znajdziesz numer przesyłki, numer i adres Paczkomatu oraz 6-cyfrowy kod odbioru potrzebny do odebrania paczki.
    • Czego potrzebuję, żeby odebrać paczkę?
      • Wystarczy numer telefonu komórkowego oraz 6-cyfrowy kod odbioru.
    • Czy mogę poprosić kogoś, żeby odebrał paczkę za mnie?
      • Oczywiście! Paczkomat nie sprawdza żadnych dokumentów. Wystarczy, że podasz zaufanej osobie swój numer telefonu oraz 6-cyfrowy kod odbioru.
    • Ile mam czasu na odebranie paczki od momentu otrzymania powiadomienia?
      • Paczka czeka w Paczkomacie na odbiór przez 3 dni kalendarzowe. Później otrzymasz powiadomienie o przeniesieniu przesyłki do najbliższego Oddziału InPost. Po upływie 11 dni przesyłka zostanie odesłana do nadawcy. Po 24 godzinach od momentu doręczenia paczki do Paczkomatu otrzymasz powiadomienie SMS i e-mail z przypomnieniem, że na odbiór pozostało już tylko 48 godzin. Nieodebrane przesyłki wysłane za pobraniem zwracamy do nadawcy po 11 dniach roboczych.
    • Mam problem z odbiorem paczki.
      • W przypadku jakichkolwiek problemów z odbiorem przesyłki prosimy o niezwłoczny kontakt z infolinią InPost pod numerem 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych).
    • Jakie są dostępne metody płatności w Paczkomatach InPost?
      •  płatności kartami płatniczymi (VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro) oraz przelewami bankowymi wybranych banków: Bank BPH S.A. (Przelew z BPH), ING Bank Śląski S.A. (Płać z ING), Bank PEKAO S.A. (Pekao24przelew), BZ WBK S.A. (Przelew24), Alior Bank S.A. (Płacę z Alior Bankiem), Alior Bank S.A. (T-Mobile Usługi Bankowe), Bank Ochrony Środowiska S.A. (Płać z BOS), Deutsche Bank PBC S.A. (db Transfer), Plus Bank S.A. (Płacę z Plus Bank), Bank Pocztowy S.A. (e-transfer Pocztowy24).
    • Czy mogę przedłużyć termin odbioru paczki?
      • Oczywiście! Możesz odpłatnie przedłużyć termin odbioru nawet o 4 dni kalendarzowe
    • Kiedy mogę przedłużyć termin odbioru paczki?
      • Po upływie 24 godzin od dostarczenia paczki wyślemy Ci SMS-a z informacją o możliwości przedłużeniu terminu odbioru. Wtedy możesz wysłać wiadomość.
    • Jak przedłużyć terminu odbioru paczki?
      • Zarejestrowani użytkownicy – przedłużenie o 48 h: SMS o treści In0xxxxxx pod numer 7057 (koszt 0,62 zł), gdzie xxxxxx to 6-cyfrowy kod odbioru paczki. Na swoim koncie w Managerze Paczek musisz mieć minimum 4 zł. Całkowity koszt usługi: 4,62 zł. Bez rejestracji – przedłużenie o 24 h: SMS o treści In0xxxxxx pod numer 74240 (koszt 4,92 zł), gdzie xxxxxx to 6-cyfrowy kod odbioru paczki. W odpowiedzi na SMS-a otrzymasz powiadomienie z nowym terminem odbioru.
    • Ile razy mogę przedłużyć termin odbioru paczki?
      • Maksymalnie dwa razy.
  5. Pytania dotyczące zwrotów
    • Szanujemy Twój czas więc zwrot towaru jest bardzo prosty. Wszystkie informacje na temat odstąpienia od umowu znajdziesz w podstronie "Zwroty"
  6. Pytania dotyczące reklamacji
    • Jak przebiega proces reklamacji?
      • Napisz do nas na adres: kontakt@babyland.pl
      • Podaj powód reklamacji i swoje dane korespondencyjne
      • Posiadasz zdjęcie uszkodzonego produktu, wyślij go do nas, przyśpieszysz proces reklamacji
      • Dział Obsługi Klienta zajmie się Twoim problemem
      • Jeżeli będzie konieczność wymiany dział obsługi klienta uzgodni z Tobą termin odbioru paczki
      • Wyślemy kuriera pod podany adres
      • Kurier dostarczy paczkę do nas
      • Rozpatrzymy reklamację
BABY LIST
Razem:
Żeby zachować listę zaloguj się lub zarejestruj się